De meest gestelde vragen van onze klanten!

Opstart

Hoe werkt de opstartprocedure?
plus teken voor openen FAQ
  • Wij bellen u op of maken een afspraak ter plaatse om uw behoeften te leren kennen en een strategie uit te werken.
  • Welivechat produceert het FAQ-bestand en stappenplannen waarmee de operators de bezoeker op uw website kunnen informeren en begeleiden.
  • U bewerkt en personaliseert de roadmaps en FAQ's die wij opstellen.
  • U krijgt de broncode om op uw website te implementeren.
  • Welivechat operatoren communiceren rechtstreeks met al uw internetbezoekers.
  • Ontvangst van leads en kwaliteitsafspraken per e-mail.
Hoe moet ik beginnen ?
plus teken voor openen FAQ

Het is heel eenvoudig! Klik op deze link en plan een gesprek in met een medewerker.

Algemeen

In welke talen kunt u chatten ?
plus teken voor openen FAQ

Al onze operatoren zijn drietalig en kunnen chatten in het Frans, Nederlands en Engels.


Wat wordt er bedoeld met FAQ dossier en werkwijze?
plus teken voor openen FAQ

Een FAQ dossier bevat alle veelgestelde en mogelijke vragen van uw websitebezoekers.

De werkwijzen oriënteren uw bezoekers optimaal in hun aankoop- of informatieprocess. Dit zijn vooraf opgestelde processen om de wensen van de bezoeker volledig te begrijpen en de juiste vragen op het juiste moment te stellen om een maximaal aantal van deze bezoekers om te zetten naar leads.

Wie zal de ‘roadmaps’ en ‘FAQ’s’ opstellen?
plus teken voor openen FAQ

Wij onderzoeken samen met u de meest actuele vragen. We hebben er al voorgedefinieerde antwoorden voor, die u naar wens kunt bijwerken. We zullen ze ook tijdens de proefperiode bijwerken, omdat we uw klanten beter leren kennen. Op die manier zal de agent een perfecte chat afleveren. Op lange termijn werken wij onze FAQ's voortdurend bij met nieuwe informatie, zodat wij op de hoogte blijven en al uw bezoekersvragen kunnen beantwoorden.

Verlenen jullie een aangepast plan naargelang de grootte en nood van mijn onderneming?
plus teken voor openen FAQ

Natuurlijk luisteren we altijd en maken we een lijst van de behoeften en wensen van onze klanten. Wij geloven dat we voor elke situatie een oplossing hebben.


Is er ook een mogelijkheid om 24/7 websitebezoekers te woord te staan?
plus teken voor openen FAQ

Zeker en vast! Na het sluiten van de bemande live chat om 22u kan de chatbot het overnemen tot 9u ‘s morgens.

Mijn sector bevindt zich nogal in een niche sector? In welke sectoren zijn jullie vooral actief?
plus teken voor openen FAQ

Wij focussen ons op enkele sectoren zoals autosector, immobiliën, bouwwerken, verbouwingen, enzoverder. Daarnaast kunnen wij ons steeds aanpassen naar een speciale eigenschap in de sector waar uw bedrijf actief in is. Lees zeker blogpost over de diverse sectoren waar we chats in voeren!

Live chat software

Tijdens welke uren is de chat actief op mijn website?
plus teken voor openen FAQ

Onze live chat is actief van 9 tot 22 uur op uw website. Uiteraard kunnen wij op maat gemaakte oplossingen realiseren volgens uw wensen. Het is mogelijk om deze openingstijden op uw verzoek te wijzigen.

Is het chatvenster bewerkbaar?
plus teken voor openen FAQ

U kiest het hele ontwerp van uw chatvenster en welkomstberichten. U kunt ook gebruik maken van onze ervaring op dit gebied om uw resultaten te maximaliseren.

Wie is mijn contactpersoon voor deze live chat dienst ?
plus teken voor openen FAQ

Er wordt u een live chat manager toegewezen die 7 dagen per week bereikbaar is voor eventuele wijzigingen of informatie over onze diensten.

Hoe monitoren jullie alle chats die de operatoren uitvoeren?
plus teken voor openen FAQ

Onze software slaat in een database al de chats op. Die blijven ook steeds opvraagbaar in geval dit nodig is.

Kunnen we de huidige chat software op onze website behouden?
plus teken voor openen FAQ

Ja, de chatsoftware die wij gebruiken kan gekoppeld en geïntegreerd worden aan andere platforms en software. Het is dus eenvoudig om een oplossing te vinden en uw chatsoftware te behouden.

Opleiding van onze operatoren

Hoe kunnen chatoperators de vragen van mijn bezoekers beantwoorden?
plus teken voor openen FAQ

Onze chat operators zijn getraind volgens de producten en diensten van uw bedrijf. Ze worden ook voorzien van FAQ's en stappenplannen om uw bezoekers zo goed mogelijk te begeleiden in hun informatie- en aankoopproces.

Krijgen jullie operatoren een opleiding over mijn bedrijf?
plus teken voor openen FAQ

De training van live chat agents wordt uitgevoerd door ons training team en begint met een complete introductie van uw bedrijf en website. In het kader van de basisopleiding worden de agents eerst opgeleid in de producten en diensten die u verkoopt en vervolgens in het merkimago en de klantenrelaties. Daarna bestuderen onze agenten alle FAQ-dossiers en de opgestelde roadmaps alvorens verschillende tests uit te voeren. Alle operatoren worden opgevolgd door een team manager die de operatoren in real time coacht en hen ook feedback geeft na analyse van de chats.

Wat gebeurt er als een chat operator onjuiste informatie geeft ?
plus teken voor openen FAQ

Het is uiterst onwaarschijnlijk dat dit kan gebeuren. Onze operatoren volgen de FAQs, opgesteld door de klant in samenspraak met ons, en maken geen uitspraken of beloftes buiten de inhoud van deze vooropgestelde antwoorden. Zij hebben duidelijke richtlijnen en opleidingen die ervoor zorgen dat deze scenario’s niet mogelijk zijn.

Prijs

Welke prijs hanteren jullie voor de chat dienst?
plus teken voor openen FAQ

Het totale bedrag is gebaseerd op een vaste maandelijkse prijs en het resultaat van de chat (service/lead/afspraak, enz.). De prijs varieert naargelang de sector van activiteit, de duur van het gesprek en de informatie die u van uw bezoekers wenst te ontvangen.

Hoe classificeert u de chats ?
plus teken voor openen FAQ

De classificatie van de chats wordt op voorhand met de klant opgesteld op basis van de informatie die het bedrijf van de bezoekers wenst te verkrijgen. We brengen alleen de chats in rekening waar de klant daadwerkelijk is geholpen.

Hoe gebeurt de facturatie?
plus teken voor openen FAQ

Elke eerste dag van de maand ontvangt u een factuur en een verslag van onze live chat dienst op uw website.

Is het mogelijk om korting te krijgen ?
plus teken voor openen FAQ

U kunt een korting bekomen afhankelijk van de duur van het contract.

Wat is de duurtijd van uw contracten?
plus teken voor openen FAQ

Wij bieden vaste contracten met een minimumduur van 3 maanden.

Klaarom te beginnen ?
Praat met een adviseur !