Het is heel eenvoudig! Klik op deze link en plan een gesprek in met een medewerker.
Al onze operatoren zijn drietalig en kunnen chatten in het Frans, Nederlands en Engels.
Een FAQ dossier bevat alle veelgestelde en mogelijke vragen van uw websitebezoekers.
De werkwijzen oriënteren uw bezoekers optimaal in hun aankoop- of informatieprocess. Dit zijn vooraf opgestelde processen om de wensen van de bezoeker volledig te begrijpen en de juiste vragen op het juiste moment te stellen om een maximaal aantal van deze bezoekers om te zetten naar leads.
Wij onderzoeken samen met u de meest actuele vragen. We hebben er al voorgedefinieerde antwoorden voor, die u naar wens kunt bijwerken. We zullen ze ook tijdens de proefperiode bijwerken, omdat we uw klanten beter leren kennen. Op die manier zal de agent een perfecte chat afleveren. Op lange termijn werken wij onze FAQ's voortdurend bij met nieuwe informatie, zodat wij op de hoogte blijven en al uw bezoekersvragen kunnen beantwoorden.
Zeker en vast! Na het sluiten van de bemande live chat om 22u kan de chatbot het overnemen tot 9u ‘s morgens.
Wij focussen ons op enkele sectoren zoals autosector, immobiliën, bouwwerken, verbouwingen, enzoverder. Daarnaast kunnen wij ons steeds aanpassen naar een speciale eigenschap in de sector waar uw bedrijf actief in is. Lees zeker blogpost over de diverse sectoren waar we chats in voeren!
Onze live chat is actief van 9 tot 22 uur op uw website. Uiteraard kunnen wij op maat gemaakte oplossingen realiseren volgens uw wensen. Het is mogelijk om deze openingstijden op uw verzoek te wijzigen.
U kiest het hele ontwerp van uw chatvenster en welkomstberichten. U kunt ook gebruik maken van onze ervaring op dit gebied om uw resultaten te maximaliseren.
Onze software slaat in een database al de chats op. Die blijven ook steeds opvraagbaar in geval dit nodig is.
Ja, de chatsoftware die wij gebruiken kan gekoppeld en geïntegreerd worden aan andere platforms en software. Het is dus eenvoudig om een oplossing te vinden en uw chatsoftware te behouden.
Onze chat operators zijn getraind volgens de producten en diensten van uw bedrijf. Ze worden ook voorzien van FAQ's en stappenplannen om uw bezoekers zo goed mogelijk te begeleiden in hun informatie- en aankoopproces.
De training van live chat agents wordt uitgevoerd door ons training team en begint met een complete introductie van uw bedrijf en website. In het kader van de basisopleiding worden de agents eerst opgeleid in de producten en diensten die u verkoopt en vervolgens in het merkimago en de klantenrelaties. Daarna bestuderen onze agenten alle FAQ-dossiers en de opgestelde roadmaps alvorens verschillende tests uit te voeren. Alle operatoren worden opgevolgd door een team manager die de operatoren in real time coacht en hen ook feedback geeft na analyse van de chats.
Het is uiterst onwaarschijnlijk dat dit kan gebeuren. Onze operatoren volgen de FAQs, opgesteld door de klant in samenspraak met ons, en maken geen uitspraken of beloftes buiten de inhoud van deze vooropgestelde antwoorden. Zij hebben duidelijke richtlijnen en opleidingen die ervoor zorgen dat deze scenario’s niet mogelijk zijn.
Het totale bedrag is gebaseerd op een vaste maandelijkse prijs en het resultaat van de chat (service/lead/afspraak, enz.). De prijs varieert naargelang de sector van activiteit, de duur van het gesprek en de informatie die u van uw bezoekers wenst te ontvangen.
De classificatie van de chats wordt op voorhand met de klant opgesteld op basis van de informatie die het bedrijf van de bezoekers wenst te verkrijgen. We brengen alleen de chats in rekening waar de klant daadwerkelijk is geholpen.
Elke eerste dag van de maand ontvangt u een factuur en een verslag van onze live chat dienst op uw website.
U kunt een korting bekomen afhankelijk van de duur van het contract.
Wij bieden vaste contracten met een minimumduur van 3 maanden.