Een oplossing voor elke organisatie én situatie!

Efficiënte communicatie voor een doeltreffende verkoop
klantgegevensLoodgeneratieKlanttevredenheidDe behoeften van de klant

Waarom kiezen voor een Managed Live Chat en welke oplossingen biedt het voor uw bedrijf?

Live chat brengt een verkoper naar uw website, die elke klant tot in detail helpt. Hij zal niet alleen de behoeften van de klant analyseren, maar hem ook stimuleren in zijn aankoopproces. Wanneer een klant uw showroom bezoekt, kan hij onmiddellijk geholpen worden door een van uw medewerkers. Waarom zou het online anders zijn?
Het implementeren van een live chat op uw website met onze getrainde agents, is een garantie voor succes en tevreden klanten. En u weet als geen ander dat een tevreden klant een trouwe klant is ..

Beheerde Live Chat Klantgesprek
Kan elk bedrijf zomaar gebruik maken van jullie diensten?
plus teken voor openen FAQ

Wij hebben verschillende prijsmodellen op basis van de bedrijfsgrootte. Wij passen onze werkprocessen aan uw specifieke behoeften aan. U kunt er dan zeker van zijn dat onze agenten uw bedrijf optimaal zullen vertegenwoordigen.

Klein
Tot
5.000
bezoekers per maand
Start nu!
Gemiddeld
Tot
20.000
bezoekers per maand
Start nu!
Groot
Tot
50.000
bezoekers per maand
Start nu!
Premium
Tot
onbeperkt
bezoekers per maand
Start nu!
Klein
Tot
5.000
bezoekers per maand
Start nu!
gratis maand inbegrepen
Gemiddeld
Tot
20.000
bezoekers per maand
Start nu!
gratis maand inbegrepen
Groot
Tot
50.000
bezoekers per maand
Begin nu!
gratis maand inbegrepen
Premium
Tot
onbeperkt
bezoekers per maand
Begin nu!
gratis maand inbegrepen
Kan ik ook zelf chatten als ik beschikbaar ben ?
plus teken voor openen FAQ

Ja, dat is helemaal mogelijk in onze Hybrid Live Chat solution. Uw bedrijf kan bijvoorbeeld tijdens de openingsuren zelf de chat ‘managen’. Na sluiting en in het weekend neemt het Welivechat-team de zaken dan over. Als u, in geval van drukte, het aantal chats niet de baas kunt, springen onze operatoren bij. Zoals we reeds vermeldden; wij passen ons aan naar de noden van onze klant.

De voordelen
plus teken voor openen FAQ

Een live chat brengt tal van voordelen en een belangrijke return on investment met zich mee. Het is een dienst die u uw klanten aanbiedt, zodat zij de best mogelijke klantervaring op uw website kunnen beleven.

Wij zetten de belangrijkste voordelen voor u op een rij:

voordeel pictogram chatbel

Instant messaging

Snel een antwoord en oplossing bieden aan een ongelimiteerd aantal websitebezoekers.

voordeel pictogram chatbel

Verlaag uw werkdruk

Door uit te besteden kunt u zich concentreren op uw kernactiviteiten.

voordeel pictogram chatbel

Omnichannel strategie

We chatten met uw klanten op verschillende platformen (Facebook, website, Instagram, WhatsApp,...)

voordeel pictogram chatbel

Versterking klantrelatie

Breng hen een onvergelijkbare klantervaring door hen ter plaatse te helpen.

voordeel pictogram chatbel

Klant is koning

Behoud klanten en stimuleer uw verkoop.

voordeel pictogram chatbel

Betaalbare tool

Belangrijke return on investment en een innovatief communicatiemiddel voor uw bedrijf.

voordeel pictogram chatbel

Dataverzameling

Verzameling van klantgegevens en database-creatie zal nog nooit zo moeiteloos geweest zijn.

voordeel pictogram chatbel

Uitbreiding openingsuren

Uw bedrijf is elke dag van 9 tot 22 uur bereikbaar.

voordeel pictogram chatbel

Menselijk aspect

De agent kiest voor een persoonlijke, vriendelijke en professionele benadering van de interactie met de bezoekers.

Chatten op verschillende kanalen

Naast de website helpen we uw klanten ook simultaan verder op tal van andere kanalen. Deze omnichannel integratie biedt nog effectievere resultaten en geeft een blijk van professionaliteit aan klanten en prospects.

Beheerde Live Chat Messenger Klantgesprek
Beheerde Live Chat Youtube Klanten Gesprek
Beheerde Live Chat Twitter Klantgesprek
Beheerde live chat Instagram klantgesprek
Managed Live Chat Hangouts Klanten Gesprek

Ook de chatbot maakt deel uit van ons arsenaal

Een chatbot is zoals een gewone chatdienst, maar in plaats van een chatoperator voert een computersysteem de gesprekken. Deze functie blijft 24/7 actief en biedt hierdoor nog langere openingsuren. Door het ontbreken van de menselijke factor creëert deze oplossing niet dezelfde vertrouwensband als een Managed Chat. Het biedt echter wel de mogelijkheid om terugkomende vragen van uw bezoekers te beantwoorden met voorgedefinieerde scripts.

De mogelijkheden zijn groot. Zo kan een Managed Live Chat worden afgewisseld met een chatbot na 22.00 uur wanneer onze agents offline zijn. De chatbot kan alleen in het weekend actief zijn.

Chatbot

Voordelen

voordeel pictogram chatbel

Automatiseer uw klantenservice

De chatbot neemt de taken van de operator over en chat autonoom.

voordeel pictogram chatbel

24/7 antwoord

Non-stop werking van de software biedt de mogelijkheid om op elk moment te reageren de vraag van iedere bezoeker.

voordeel pictogram chatbel

Verkoop stimuleren

Een grotere beschikbaarheid voor potentiële klanten vertaalt zich in een stijging van de verkoop.

voordeel pictogram chatbel

Begeleiding doorheen het koopproces

De bezoeker wordt uitgenodigd en gestimuleerd om zijn gegevens achter te laten om het aankoopproces te optimaliseren.

voordeel pictogram chatbel

Optimalisatie van vragen en antwoord

Veel voorkomende vragen bieden de mogelijkheid om het antwoord te optimaliseren.

voordeel pictogram chatbel

Geen wachtrijen

De software kan een ongelimiteerd aantal chats tegelijkertijd aan.

voordeel pictogram chatbel

Betrokkenheid vergroten

Net zoals bij elk type chat vergroot de chatbot ook de betrokkenheid van de klant met uw onderneming.

Aanlevering van software en opleiding van de klant

Live Chat software implementatie

U bent natuurlijk niet verplicht om gebruik te maken van onze complete Managed Live Chat dienst. In geval u zelf wil chatten met uw klanten of als u enkele communicatiemedewerkers in dienst hebt, kunnen zij deze taak ook opnemen. Wij implementeren dan zonder enig probleem de software op uw website.

Grondige opleiding van uw eigen personeel

Welivechat kan ook de benodigde software leveren en uw team trainen zodat u klaar bent om een veelheid aan gesprekken aan te kunnen. In dit geval toont een Hybride Chat oplossing eens te meer zijn kracht. Als u de drukte niet aankunt, kunnen wij het overnemen tijdens en na uw kantooruren.
Zoals we al zeiden, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Software
Ondersteuning Live chat

Interesse?

Neem contact met ons op voor een gepersonaliseerde oplossing voor uw bedrijf!

Ik start nu
icoon donkere pijl

Klaarom te beginnen ?
Praat met een adviseur !