Live chat brengt een verkoper naar uw website, die elke klant tot in detail helpt. Hij zal niet alleen de behoeften van de klant analyseren, maar hem ook stimuleren in zijn aankoopproces. Wanneer een klant uw showroom bezoekt, kan hij onmiddellijk geholpen worden door een van uw medewerkers. Waarom zou het online anders zijn?
Het implementeren van een live chat op uw website met onze getrainde agents, is een garantie voor succes en tevreden klanten. En u weet als geen ander dat een tevreden klant een trouwe klant is ..
Wij hebben verschillende prijsmodellen op basis van de bedrijfsgrootte. Wij passen onze werkprocessen aan uw specifieke behoeften aan. U kunt er dan zeker van zijn dat onze agenten uw bedrijf optimaal zullen vertegenwoordigen.
Ja, dat is helemaal mogelijk in onze Hybrid Live Chat solution. Uw bedrijf kan bijvoorbeeld tijdens de openingsuren zelf de chat ‘managen’. Na sluiting en in het weekend neemt het Welivechat-team de zaken dan over. Als u, in geval van drukte, het aantal chats niet de baas kunt, springen onze operatoren bij. Zoals we reeds vermeldden; wij passen ons aan naar de noden van onze klant.
Een live chat brengt tal van voordelen en een belangrijke return on investment met zich mee. Het is een dienst die u uw klanten aanbiedt, zodat zij de best mogelijke klantervaring op uw website kunnen beleven.
Wij zetten de belangrijkste voordelen voor u op een rij:
Instant messaging
Snel een antwoord en oplossing bieden aan een ongelimiteerd aantal websitebezoekers.
Verlaag uw werkdruk
Door uit te besteden kunt u zich concentreren op uw kernactiviteiten.
Omnichannel strategie
We chatten met uw klanten op verschillende platformen (Facebook, website, Instagram, WhatsApp,...)
Versterking klantrelatie
Breng hen een onvergelijkbare klantervaring door hen ter plaatse te helpen.
Klant is koning
Behoud klanten en stimuleer uw verkoop.
Betaalbare tool
Belangrijke return on investment en een innovatief communicatiemiddel voor uw bedrijf.
Dataverzameling
Verzameling van klantgegevens en database-creatie zal nog nooit zo moeiteloos geweest zijn.
Uitbreiding openingsuren
Uw bedrijf is elke dag van 9 tot 22 uur bereikbaar.
Menselijk aspect
De agent kiest voor een persoonlijke, vriendelijke en professionele benadering van de interactie met de bezoekers.
Naast de website helpen we uw klanten ook simultaan verder op tal van andere kanalen. Deze omnichannel integratie biedt nog effectievere resultaten en geeft een blijk van professionaliteit aan klanten en prospects.
Een chatbot is zoals een gewone chatdienst, maar in plaats van een chatoperator voert een computersysteem de gesprekken. Deze functie blijft 24/7 actief en biedt hierdoor nog langere openingsuren. Door het ontbreken van de menselijke factor creëert deze oplossing niet dezelfde vertrouwensband als een Managed Chat. Het biedt echter wel de mogelijkheid om terugkomende vragen van uw bezoekers te beantwoorden met voorgedefinieerde scripts.
De mogelijkheden zijn groot. Zo kan een Managed Live Chat worden afgewisseld met een chatbot na 22.00 uur wanneer onze agents offline zijn. De chatbot kan alleen in het weekend actief zijn.
Automatiseer uw klantenservice
De chatbot neemt de taken van de operator over en chat autonoom.
24/7 antwoord
Non-stop werking van de software biedt de mogelijkheid om op elk moment te reageren de vraag van iedere bezoeker.
Verkoop stimuleren
Een grotere beschikbaarheid voor potentiële klanten vertaalt zich in een stijging van de verkoop.
Begeleiding doorheen het koopproces
De bezoeker wordt uitgenodigd en gestimuleerd om zijn gegevens achter te laten om het aankoopproces te optimaliseren.
Optimalisatie van vragen en antwoord
Veel voorkomende vragen bieden de mogelijkheid om het antwoord te optimaliseren.
Geen wachtrijen
De software kan een ongelimiteerd aantal chats tegelijkertijd aan.
Betrokkenheid vergroten
Net zoals bij elk type chat vergroot de chatbot ook de betrokkenheid van de klant met uw onderneming.
U bent natuurlijk niet verplicht om gebruik te maken van onze complete Managed Live Chat dienst. In geval u zelf wil chatten met uw klanten of als u enkele communicatiemedewerkers in dienst hebt, kunnen zij deze taak ook opnemen. Wij implementeren dan zonder enig probleem de software op uw website.
Welivechat kan ook de benodigde software leveren en uw team trainen zodat u klaar bent om een veelheid aan gesprekken aan te kunnen. In dit geval toont een Hybride Chat oplossing eens te meer zijn kracht. Als u de drukte niet aankunt, kunnen wij het overnemen tijdens en na uw kantooruren.
Zoals we al zeiden, de mogelijkheden zijn eindeloos.