Live chat brengt een verkoper naar uw website, die elke klant tot in detail helpt. Hij zal niet alleen de behoeften van de klant analyseren, maar hem ook stimuleren in zijn aankoopproces. Wanneer een klant uw showroom bezoekt, kan hij onmiddellijk geholpen worden door een van uw medewerkers. Waarom zou het online anders zijn?
Het implementeren van een live chat op uw website met onze getrainde agents, is een garantie voor succes en tevreden klanten. En u weet als geen ander dat een tevreden klant een trouwe klant is ..
Wij hebben verschillende prijsmodellen op basis van de bedrijfsgrootte. Wij passen onze werkprocessen aan uw specifieke behoeften aan. U kunt er dan zeker van zijn dat onze agenten uw bedrijf optimaal zullen vertegenwoordigen.
Ja, dat is helemaal mogelijk in onze Hybrid Live Chat solution. Uw bedrijf kan bijvoorbeeld tijdens de openingsuren zelf de chat ‘managen’. Na sluiting en in het weekend neemt het Welivechat-team de zaken dan over. Als u, in geval van drukte, het aantal chats niet de baas kunt, springen onze operatoren bij. Zoals we reeds vermeldden; wij passen ons aan naar de noden van onze klant.
Een live chat brengt tal van voordelen en een belangrijke return on investment met zich mee. Het is een dienst die u uw klanten aanbiedt, zodat zij de best mogelijke klantervaring op uw website kunnen beleven.
Wij zetten de belangrijkste voordelen voor u op een rij:
Instant messaging
Snel een antwoord en oplossing bieden aan een ongelimiteerd aantal websitebezoekers.
Verlaag uw werkdruk
Door uit te besteden kunt u zich concentreren op uw kernactiviteiten.
Omnichannel strategie
We chatten met uw klanten op verschillende platformen (Facebook, website, Instagram, WhatsApp,...)
Versterking klantrelatie
Breng hen een onvergelijkbare klantervaring door hen ter plaatse te helpen.
Klant is koning
Behoud klanten en stimuleer uw verkoop.
Betaalbare tool
Belangrijke return on investment en een innovatief communicatiemiddel voor uw bedrijf.
Dataverzameling
Verzameling van klantgegevens en database-creatie zal nog nooit zo moeiteloos geweest zijn.
Uitbreiding openingsuren
Uw bedrijf is elke dag van 9 tot 22 uur bereikbaar.
Menselijk aspect
De agent kiest voor een persoonlijke, vriendelijke en professionele benadering van de interactie met de bezoekers.