Oplossingen

Managed live chat

Waarom kiezen voor een Managed Live Chat en welke oplossingen biedt het voor uw bedrijf?

Live chat brengt een verkoper naar uw website, die elke klant tot in detail helpt. Hij zal niet alleen de behoeften van de klant analyseren, maar hem ook stimuleren in zijn aankoopproces. Wanneer een klant uw showroom bezoekt, kan hij onmiddellijk geholpen worden door een van uw medewerkers. Waarom zou het online anders zijn?
Het implementeren van een live chat op uw website met onze getrainde agents, is een garantie voor succes en tevreden klanten. En u weet als geen ander dat een tevreden klant een trouwe klant is ..

Beheerde Live Chat Klantgesprek
Kan elk bedrijf zomaar gebruik maken van jullie diensten?
plus teken voor openen FAQ

Wij hebben verschillende prijsmodellen op basis van de bedrijfsgrootte. Wij passen onze werkprocessen aan uw specifieke behoeften aan. U kunt er dan zeker van zijn dat onze agenten uw bedrijf optimaal zullen vertegenwoordigen.

Klein
Tot
5.000
bezoekers per maand
Start nu!
Gemiddeld
Tot
20.000
bezoekers per maand
Start nu!
Groot
Tot
50.000
bezoekers per maand
Start nu!
Premium
Tot
onbeperkt
bezoekers per maand
Start nu!
Klein
Tot
5.000
bezoekers per maand
Start nu!
gratis maand inbegrepen
Gemiddeld
Tot
20.000
bezoekers per maand
Start nu!
gratis maand inbegrepen
Groot
Tot
50.000
bezoekers per maand
Begin nu!
gratis maand inbegrepen
Premium
Tot
onbeperkt
bezoekers per maand
Begin nu!
gratis maand inbegrepen
Kan ik ook zelf chatten als ik beschikbaar ben ?
plus teken voor openen FAQ

Ja, dat is helemaal mogelijk in onze Hybrid Live Chat solution. Uw bedrijf kan bijvoorbeeld tijdens de openingsuren zelf de chat ‘managen’. Na sluiting en in het weekend neemt het Welivechat-team de zaken dan over. Als u, in geval van drukte, het aantal chats niet de baas kunt, springen onze operatoren bij. Zoals we reeds vermeldden; wij passen ons aan naar de noden van onze klant.

De voordelen
plus teken voor openen FAQ

Een live chat brengt tal van voordelen en een belangrijke return on investment met zich mee. Het is een dienst die u uw klanten aanbiedt, zodat zij de best mogelijke klantervaring op uw website kunnen beleven.

Wij zetten de belangrijkste voordelen voor u op een rij:

voordeel pictogram chatbel

Instant messaging

Snel een antwoord en oplossing bieden aan een ongelimiteerd aantal websitebezoekers.

voordeel pictogram chatbel

Verlaag uw werkdruk

Door uit te besteden kunt u zich concentreren op uw kernactiviteiten.

voordeel pictogram chatbel

Omnichannel strategie

We chatten met uw klanten op verschillende platformen (Facebook, website, Instagram, WhatsApp,...)

voordeel pictogram chatbel

Versterking klantrelatie

Breng hen een onvergelijkbare klantervaring door hen ter plaatse te helpen.

voordeel pictogram chatbel

Klant is koning

Behoud klanten en stimuleer uw verkoop.

voordeel pictogram chatbel

Betaalbare tool

Belangrijke return on investment en een innovatief communicatiemiddel voor uw bedrijf.

voordeel pictogram chatbel

Dataverzameling

Verzameling van klantgegevens en database-creatie zal nog nooit zo moeiteloos geweest zijn.

voordeel pictogram chatbel

Uitbreiding openingsuren

Uw bedrijf is elke dag van 9 tot 22 uur bereikbaar.

voordeel pictogram chatbel

Menselijk aspect

De agent kiest voor een persoonlijke, vriendelijke en professionele benadering van de interactie met de bezoekers.

Klaarom te beginnen ?
Praat met een adviseur !